جائتني هذه الردود

الثلاثاء، 24 مارس 2009

السادة فريق العمل وأسرة تحرير مجلة رؤية..

هنا في صندوق التعليقات على هذا البوست اتركوا ردودكم التي انتظرها ..

أتمنى أن تكون كما أرجوا..

شاكرا لكم حسن تعاونكم وأسأل الله أن نبني هذه المجلة كلنا سويا..

خالص تحياتي..

كاتب مصري

19 التعليقات:

الفكرة جميلة جدا والاقسام فكرتها رائعة يا كاتب وربنا يوفقك فيها
المشكلة ان وقتي محدود وبسافر كتير فمش ضامنة الظروف ممكن تكون عاملة ازاي
لكن ع العموم انا متشكرة جدا انك اخترتني من ضمن أسرة التحرير دي حاجة اسعدتني
شكرا ليك

معاك يا بااشا طبعا
وربنا العالم بوقتي عامل الزاي, وانا عاملة زي الماكوك اصلا,, بس هابقى معاك بس هانتشر في الاقسام, ماتربطنيش بقسم معين
يعني الاسبوع ده خبر غريب عن فنانة, بطريقتي اللولبية, الاسبوع اللي بعده مقال فكري المفترض فيه انه محترم
بعد كده قصة انزلها في المجلة كده يعني,, شوف كده وقوللي يا رئيس تحريرنا الجميل

طفلة مش عاوزة تكبر
بردو انتي معايا لو أي حاجة صغنونة بس تشاركي معايا وهستنى مشاركتك ع الميل بتاع المجلة
ibrahemaladawy@gmail.com
مودتي

فتافيت
ربنا يكرمك يارب بجد فرحتيني جدا وزي ما انتي عاوزة كل الي تحبي تنشريه في المجلة تحت أمرك بس يلا ابدئي بأه عشان العدد المفروض يكون جاهز يوم السبت وموجود ع المجلة مش عاوزين نتأخر عشان لو بدأنا صح هنكمل
مستني مشاركتك الأولى

مودتي

معنديش اى مانع
موافقة جدا

انا فاضية خالص وامنية حياتى كانت انى اكون صحفية بس الظروف

بس هتقبلنا مشكلة فيما بعد
لما اسافر لجوزى ممكن فى اول سفرى مش يكون عندى كمبيوتر فى البيت

وانا مش هسافر قبل3 شهور


عامة انا موافقة

دخلت لقيت المجلة تصميمها حلو حتى وهي فاضية

تقريبا باب مدونون ومدونات وكمان الشارع المصري هم دول اللي ها اعرف ابعت عليهم

لكن برضه مش ها يمنع اني زي البنت فتافيت ها انتشر واتوغل واقتل

مبروك علينا كلنا المجلة
لأن انجازك انجاز لينا كلنا

بس اقتراح
لو حد يعرف يصمم الشعار فوق ممكن يكون احسن من كده
يعني طالما بنقول من مصر الفرعونية
ياريت الصورة تبقى مصر فعلا مش مجرد صورة غروب
ياريت تكون من قلب شوارعنا الغورية - السيدة زينب - الدرب الأحمر
يعني لو كنت شايفاها فكرة ممكن ندور على حد يطبقها بشكل حلو

معاك ان شاء الله رغم اني خايفة مكنش قد المسئولية
ربنا يعيني على وقتي

مش عارفة اقولك اية يا ابراهيم شكرا ليك بجد سعيدة جدا بأختيارك ليا ضمن مجموعة رائعة من المدونين
وان شاء الله معاكم لانها فرصة جميلة جدا

وبجد نفسى اكون عند حسن ظنك واكون قد الثقة اللى ادتهالى
انا ممكن اكتب فى مقتطفات منوعة او ادبيات

بجد المجلة خطوة جميلة ان شاء الله تنجح بشوية مجهود مننا

وان شاء الله نكون قد المسؤلية دى

السلام عليكم بجد مرسى ليك كتير على اختيارك ليا فى المجلة بس عندى اعتراض الشعار اللى على المجلة بتاع مدونتى صح!!!المجلة حلوة والاقسام توزيعها جميل بس الشعار لازم يتغير لحاجة احسن تكون مخصوصة للمجلة وحدها شكرااا وان شاء الله معاكوا وايميلىbasma_mslm@hotmail.com

ماشاء الله
بجد حاجة جميلة جدا
انا موافقة طبعا علي الانضمام ليكم
ده شرف ليا
يكفيني الثقة الغالية في ما اكتب
ولكن تحديد الباب الذي سأكتب فيه سيحتاج بعض لالوقت للتفكير
ارجو لكم كل التوفيق
وارجو ان اكون اضافة للمجلة
ربنا يكرمك
سلام

السلام عليكم

اولا اوحشتنى كلماتك جدا

ولكى منى امتنان لا يوصفه قلب

على سؤالك وعلى كلماتك اخى

اما بالنسبة للمجلة فهى فكرةرائعة

وسوف اكون معك بكل تأكيد

فى أكثر من تخصص واكثر من موضوع

وسوف يعيننا الله على اخراج افضل شئ

ممكن وليعينك الله

اختك

وردشان

smilyrose

روح الحب الصادق

السلام عليكم
~~~~~~~~~~~~~~
على الرحب والسعة يامستر
انا لقيت فكرة للرسمة وهبدأ فيها وأخلصها النهارده ان شاء الله
ويارب نكون عند حسن الظن
وتكون الرسمة مناسبة
وكمان كتبت موضوع ان شاء الله هبعتهولك مع الرسمة

واه من ناحية موضوع شكل المجلة كان في كدا مدونة انا شفت صاحبها عامل فيها حاجات كدا
ممكن تناسب تقسيمة المجلة اوي اوي
لان المجلة محتاجه تميز
دي المدونه اللي بقول لحضرتك عليها

http://as7i.blogspot.com/

التمبلت كمان بقول يعني لو كان على شكل بيبر يكون افضل بكتير جدا
يناسب المجلة جدا لان الجرانين ورق وكدا
سوري على الاطاله
تقبل مروري
تحياتي

مش هخذلك يا رئيس تحريرنا انا اخترت قديما قالو واليوم تكلموا وهبعت المقال بكرة ان شاء الله بس عايزة ايميل ياهو ابعت المقال عليه لأنه هيكون اسهل بالنسبة لي

ابراهيم
بجد انا اسفه
الموضوع جديد عليا وما اعرفش فيه حاجه
سامحنى
كمان ظروف الشغل مش مخليانى الاحق على مدونتى بس
انت معاك مجموعه بسم الله ماشاء الله
اتمنى لكم النجاح
ومين عارف ممكن اكون معاك بعدين

ربنا يوفقك
ومتشكره انك اخترتنى
واسفه انى خذلتك
بس كل الموضوع انى مااعرفش ايه الحكايه بالضبط ولا عندى فكره من اصله
الموضوع له هيبه ورهبه عندى بس
سامحنى

كاتب مصري
.........
بعد التحية..وصلتني دعوتك لي على التواجد والنشر ضمن مجلة رؤية مصرية
..
قد يعوقني الوقت هذه الفترة عن المشاركة الفعالة ولكن يسعدني نشر نصوص شعرية لي هناك..في مجلتكم..
ولكن أتمنى أن أُبلّغ قبلها للتنسيق واختيار النص المناسب
..
وشكراً

عذرا على تأخيرى فى الرد
وان شاء الله اكون معاكم وهشارك فى الكلام عن الحضارات
فى اقرب وقت ان شاء الله يا ابراهيم

طبعا طبعا .. بعد ما قريت تدوينتك اللي بتجاوب فيها على اسئلة التاج .. عرفت انت ماردتش عليا ليه ..
فجيت هنا ارد تاااني ..
انا بعتلك رساله على الميل الخاص بيك .. ياريت تقرها .. اكيد عدى وقت طويل عليها .. دور عليها كويس بقى ..
وبعدين في حد مايفتحش الميل بتاعه يعني ؟؟؟
عموما عموما .. بجد بجد بجد انا بشكرك جدا على الدعوة ماتتخيلش بجد انا كنت طايره بيها اد ايه لما وصلتني ..
اقرا ردي بقى اللي وصلك ع الميل عشان ماتقلش ان انا شفت الدعوة وطنشتها ..
وكمان عشان تفهم عذري ايه ..
ومتنساش تدعيلي بالتوفيق .. وانا هاكون معاك اكيد .. بس اول ما اعمل حاجه تستحق شرف انها تنشر في مجلتك..
ربنا يوفقك ياااااااااااارب .:)
تحياتي ليك يا فنان

انا بعتذر طبعا على التأخير فى الرد

وبشكرك جدا انك اخترتنى لانضم معكم

بس مع الاسف انا مش هقدر انضم معاكم لانى مودى ووقتى هما اللى بيتحكمو فيا ومش عندى القدرة على انى ارتبط معاكم بحاجه معينه انا بحب دايما اكون فى حاله انطلاق مع نفسى

بجد انا اسفه

عاشقه الاحزان
جوجو

مرسيى جدا انك اخترتنى انا عمرى ما كنت اتوقع اساسا انى ممكن اكتب فى بلوج لحد كام شهر دلوقتى فى مجله سبحان مغير الاحوال اكيد هحاول ادخل على طول

أزال المؤلف هذا التعليق.
غير معرف :

السلام عليكم
أنا مشترك قديم قبل تجديد الموقع
SONNET
و كنت قد قمت بنشر مقالين
لماذا انتحرت جوليت
سلامة القس
و للأسف لم يتم متابعة نشر باقي المقالات التي أرسلتها على هذا البريد
مع تحياتي

 
 
 

بكل فخر نستخدم بلوجر

توتراتي